Gruppträning – Träningsformer

Hitta passet som passar just dig

Yoga
Du kan välja på  Global, Hatha, Yin och Yoga Energi. Passen är enkla att följa med i och erbjuder både lättare och tyngre varianter.

• Zumba Fitness
Pulshöjande och energigivande pass där vi tränar upp kroppens smidighet med både dans- och fitnessinspirerade rörelser. I vår provar vi även inslag av några enkla step-up kombinationer.

Core / Gympa
Ett pass med fokus på funktionell träning, att bygga styrka i bålen, höfter, knän och fötter, samt träna balans och smidighet. Hjärtat får sitt genom två pulstoppar.

• Cardio / MRL (Mage-Rumpa-Lår)
Ett pass för dig som vill träna kondition, bålstabilitet och nedre delen av kroppen:  cirka 25 minuter kondition och 25 minuter MRL. Vi  använder oss av vår egna kroppsvikt, step brädor, hantlar, gummiband och viktplattor. Medel till högintensiv träning men med möjligheter att anpassa till lägre intensitet.

• Core / UBS (Upper-Body-Strength)
Kort och intensivt 40-minuters pass där vi fokuserar på bålen och övre delen av kroppen. Medel till högintensiv träning med hjälp av hantlar, viktplattor, gummiband och naturligtvis den egna kroppsvikten. Minimal stretch som avslutning.

Så betalar du

• Via bankgiro till 875-0036 (Styrsö BK). Ange ditt namn + Gruppträning.
• Via Swish till 073-689 42 54 (Desirée Helgesson).
• Kontant vid första träningstillfället.

• Är du inte redan medlem – börja med att betala medlemsavgiften här. Beställ sedan inloggning till bokningen av träningspass här.
• I medlemskapet ingår flera förmåner och olycksfallsförsäkring vid träning.
• Avgiften kan också ingå i belopp för friskvårdsbidrag.