Hyr hos oss

Fest eller barnkalas? Hyr vår lokal i klubbhuset. Träningsläger? Lägg till fotbollsplanen

100 kvadratmeter med kök&bar

Behöver du en lokal med plats för upp till 60 personer – då har du kommit rätt.

På övervåningen i Styrsö BK:s klubbhus finns en 100 kvadratmeter stor lokal att hyra.

I direkt anslutning finns en bar med ljudanläggning och ett fullt utrustat kök.

Fotbollsplan, gym och löparstigar

Många föreningar har genom åren hyrt in sig i vårt klubbhus för ett kortare träningsläger eller andra aktiviteter. Från april till oktober kan ni hyra Amneviksvallens naturgräsplan för träning. I samband med uthyrningen kan vi erbjuda träning i gym, såväl utomhus som inomhus. Och löpträningen sköter ni på naturstigarna som utgår ifrån fotbollsplanen.

Priser vid hyra av lokal

Stora lokalen utan övernattning för t ex fest. (Tillgång från fredag kväll för dukning till söndag senast klockan 14 för städning).

2 500 kr

Stora lokalen med övernattning för t ex träningsläger.

3000 kr/natt

Hyra av lokalen för t ex möten.
200 kr/tmme

Tillägg för tillgång till bastu (får bara användas då gymmet är stängt).

500 kr

Hyra av stora lokalen för barnkalas.

300 kr

Hyra av gräsplan utan behov av klubbstugan för t ex brännboll.

200 kr/timme

För mer information – kontakta Lennart Karlsson på telefon 070-724 19 53 eller via e-post på lennart.karlsson@styrsobk.se.