Fler än 100 barn fick träffa tomten i lördags på Styrsö BK:s traditionella tomtevandring i skogen.

Barnen lämnade sina önskelistor till tomten – med allt ifrån  fred på jorden till en ny fotboll som största önskningar. Och så fick de en liten julklapp som tack för besöket.

Totalt gästade långt fler än 200 personer Amneviksvallen i samband med tomtevandringen, som också innehöll en tipspromenad för hela familjen.

Klassiska julsånger spelades av Styrsö BK:s julband, bestående av Jonne Karlsson, Peter Larsson, Thony Sjöström och Roger Kajanus.

Två hinkar med specerier och en julskinka lottades ut och försäljningen vid klubbstugan inbringade många välkomna kronor till klubbkassan. Under ett par timmar såldes 103 korv med bröd, 144 brödkakor, 71 lussebullar och 13 liter glögg.

Ett stort tack till alla som kom och bidrag till att höja julstämningen!