Nya Amneviksvallen ska inspirera till en aktiv fritid.
En härlig mötesplats för alla på Styrsö där friskvård, fotboll, lek motion och kultur möts.

ETAPP 1 – AKTIVITETER UTOMHUS
Tre utomhusaktiviteter är redan på plats som en första etapp: ett utegym, en lekplats och en aktivitetsplan.

Aktivitetsplanen är en arena där man kan spela Fotboll, Handboll, Basket, Volleyboll, Bandy mm. Den är 400 kvm stor och försedd med miljövänligt konstgräs samt elbelysning vilket ger möjlighet till aktiviteter året om.

ETAPP 2 – KLUBBHUSET
Nästa etapp gäller upprustning och utbyggnad av det befintliga klubbhuset där målet är att bygga en modern anläggning som ger utrymme för alla typer av träning och aktiviteter.

⦁ Det nya klubbhuset kommer att ge mer utrymme åt flera olika aktiviteter inom hälsa, idrott, kurser, fester, teater och musik.
⦁ Vårt gym kommer att bli både större och modernare.
⦁ Fotbollen för barn och vuxna kommer att få betydligt bättre förutsättningar.
⦁ Hela anläggningen kommer också bli bättre anpassat för personer med funktionsvariationer.