Hej alla!

Vi inleder bordtennis-säsongen 2024 med ett nytt mästerskap på Styrsö BK. Den första i sitt slag! Hjärtlig kamp där alla möter alla och med möjlighet att få gravera in sitt namn högst upp på vår nya vandringspokal. Efter tävlingen så firar vi tillsammans med mat och dryck.

Alla medlemmar är välkomna!

Tid27 januari 2024
TävlingsplatsStyrsö BK
TävlingsledareHenrik Åhsberg och Jonas Hansson
Speltider11:00 och framåt
SpelformTävlingen inleds med gruppspel (2 grupper om vi blir jämnt antal deltagare) där de två bäst placerade ur varje grupp går vidare till slutspel.
SetGruppspelsmatcher spelas i bäst av 3 set. Slutspelsmatcher spelas i bäst av 5 set.
MaterialDeltagare medtager eget racket. Styrsö BK står för pingisbollar.
PriserVandringspokal med signering på plats!
MatMästerskapet avslutas med en gemensam middag där vi får möjlighet att hylla Styrsös förste
champion. Priset för mat ingår i anmälningsavgiften, dryck (öl/vin/läsk) kan köpas på plats.
Vem kan delta?StyrsöBK-medlemmar, yngre som äldre, erfarna såväl som nytbörjare.
Anmälningsavgift150 kr per deltagare. Swish till ”Dragan” på nummer 072-5271001.
AnmälanSista dag för anmälan är den 7/1. Anmälan görs via mail till Jonas Hansson (mailto.jonas@gmail.com).